BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Isnin, Jun 02, 2008

Long Khong / ART OF THE DEVIL

Long Khong

Pergh gles cte long khong..seram gles!! hari sabtu kitorang g tengok.. aku bajet ramai orang g tengok cte nih..rupenye cput je..tapi memula start tu tengok cam slow je cte..x lama pun..lepas slow tu baru la hormon adrenalin aku befungsi dengan aktif bila tengok ilmu hitam siam..memang giles ilmu siam. lagipun apa yang aku tahu, long khong yang ke2 nih lagi power seram berbanding long khong 2005.. anyway heheh nih cte ke2 yang aku tengok (18PL+++++) selepas Woman With Slit-mouth..





Sinopsis:


Panor (Napakpapah Nakprasit), seorang guru di sebuah kawasan pedalaman yang memiliki aura menggoda, namun dia tetap mengimpikan kehidupan normal dan bahagia seperti wanita lain di kampungnya. Namun, kecantikannya menjadi sumpahan mengerikan kerana Panor menjadi kegilaan ramai pemuda. Dan membuatkan hidupnya huru-hara.

Guru-guru dan pelajar-pelajar lelaki di sekolahnya berusaha memikatnya menggunakan pelbagai ilmu hitam dan ubat pengasih bagi meraih perhatiannya. Untuk menghindari ancaman yang tidak berkesudahan itu, Panor terpaksa membunuh Porn, seorang pawang tidak bermoral. Dan kemudiannya membolehkan dia memiliki Syaitan Tiga-Mata yang sangat berkuasa. Itu menyebabkan Sarjan Dit (Suppakorn Kitsuwan), rakan si pawang yang taksub dengan ilmu voodoo, muncul di dalam hidup Panor dengan hasrat untuk merampas Syaitan Tiga-Mata darinya.



Moralnya..pilih la ilmu selain ilmu silat, tae kwon do, o kung fu nak protek diri korang...

0 Commentores: