BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Sabtu, Jun 07, 2008

First Bundle Shoes

Bundle??

aku beli kasut brand Everlast nih Rm60. huh dah lama tinggal tabiat nak pakai kasut model kasut sekolah. kadang orang kata barang bundle nih cepat rosak..yang paling xleh dinafikan..second hand. Dulu aku pun anti gak nak beli barang bundle nih. tapi bila tengok abah aku rilek je beli pas dari tu terbuka pintu hatiku nak beli sama..tapi tak banyak la yang ada kat aku sekarang nih bleh kira ngan sebelah tangan je.



3 Commentores:

hahijaw berkata...

bley tahan gak blog kau. weeee~
btw, ad bley letak byk ke? setahu aku satu je bley.

walkoutinsilence berkata...

cool

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

Hohoho~

Dak AMir...

buleh2~