BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Rabu, Jun 18, 2008

The Happening

Cerita nih aku pergi tengok siang tadi dengan member PLKN aku iaitu..aku, ery, kema, ina, dan aina. ouh aku nak wat shoutout kat aina jap. Weh aina kalu ko terbaca posting nih jangan kembang idung lak k!



Aina thanx coz sempoi turun kuantan join kitorang! pastu ouh!! kalu bf ko menjerit2+marah2 kat ko sebab turun kuantan sorang2!! ko jangan riso k! aku xkan backup ko! ery kan ada~ heheh anway thanx join kitorang!

p/s sori x letk pic ko..coz aku xde stok gmbr ko..



tu jela..okeh, filem nih mula-mula korang akan tengok bunuh diri tahap paling lembut sekali yang korang akan tengok dalam filem nih. bila tengok filem nih pada babak awal atau sesetengah babak yang lain korang mungkin dapat rasa ngilu bila tengok filem nih, terutama aku heheh. filem nih gak korang akan dapat jumpa pelapis Sean Kingston..x pecaya pergi la tengok treler dia. tapi aku rasa hairan tahap pelik, kenapa filem camnih FINAS letak U(umum)? adakah sebab antara watak utama dalam filem nih kanak-kanak? atau pada diorang nilai atau elemen sains yang cuba disampaikan?



hmm..aku bagi 4.5 bintang tengok cerita nih. filem nih ada gak la lawak yang x dibuat-buat oleh hero filem nih. yang pasti korang mesti x rasa stress kalau tengok kat panggung o dvd player korang okeh!



We've Sensed It. We've Seen The Signs. Now... It's Happening









Sinopsis THE HAPPENING



Selepas The Sixth Sense, Signs dan The Village, pengarah artistik M Night Shyamalan lahir dengan sebuah filem thriller berkisarkan kehidupan sebuah keluarga yang berhadapan dengan situasi kurang menyenangkan.



Sebuah situasi yang bukan saja menyukarkan keluarga berkenaan, malahan membelenggu kebanyakan manusia yang tinggal di beberapa bandar Amerika Syarikat.



Ia hadir tanpa sebarang amaran, bergentayangan ke merata tempat, di mana jua yang sekaligus menyebabkan sesiapa yang dijangkitinya akan melepasi kelaziman manusia. Apakah sebenarnya situasi itu? Apakah ada penawarnya?.


1 Commentores:

hahijaw berkata...

weyh...cite kt aku cite ni psl ape. aku mcm curious giler babi nk tahu but..aku takkan tgk sbb i dun like scary/thriller movies. ggrrr so psl kiamat ke?!!! story lh common dud. ahahahaaaa