BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Khamis, Oktober 30, 2008

Award Dari Hanis

Salam



Petikan ucapan Hanis
"err..trimas kerna saport blog gue.. 
untuk itu ber'bi-li-on zat-ga-li-on trimas..
untuk itu..gue err.. kawe..dengang pnuh prasaang penuh penghomatang untuk wi pado demo award ini.."
Demikian sudah ucapan dari beliau.


Thanx untuk Hanis!
p/s: blog dia ada pengaruh juga..

6 Commentores:

ZARA berkata...

pengaruh apa tu Mir?

DiNi berkata...

hoho ramai dah bg award kat amir!
kiranyer amir nih popular gak r erk?hehe
btw,dini dah jwb tag amir..

amirwashere berkata...

zara - ouhoh..ce usya blog dia..
bleh tahan bnyk komen~

dini - ouhoh..mna ad..org nk bgi..trima jo le..

hanis berkata...

hehe~
biasa2 jek la amir oii...
ko nih pempandai jek...
anyway thanks tau sudi paste...
tata..

DiNi berkata...

eh2..
hanis ni org kelantan eh?

~,~ berkata...

hanis - sames~

Dini - haha..xde la..ayat bwh tu xy sja je create..