BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Rabu, Ogos 26, 2009

Pemerhatian?


Bila ada di dalam kalangan geng femes, mesti kau tak tahu nak kata apa. Diorang menguasai pesekitaran. Apa yang perbuatan yang diorang buat, kau boleh anggap apa yang diorang buat tu kool. Cakap pun kalau kau terer mencelah + kona maut sikit bagi kau tu biasa je. Tapi kalau kawan kau yang tak terer bab mencelah, mesti diam sejuta tahun..macam aku. Kalau kau jenis segan, kau dapat duduk sebelah budak kool, mesti kau rasa..peerrgh! segan giler aku!..kalau kau rasa macam ni, kalau tak? Menyesal kut.

Macam mana pula kalau kau berada kat depan sekali masa berjalan, mesti kau berasa teragak nak jalan dulu, yela kut kau pergi kiri kawan-kawan kau yang femes pergi kanan. Malu juga macam ni. Heh kalau bab ketawa, lawak entah apa-apa yang kawan femes kau tu buat, kau suka macam nak mati. Bab puji, oh! pujian itu adalah saham Bloomberg!

Tapi yang paling penting, bila bab keluar, kau harus berani tampil kehadapan dengan muka rilek untuk cop tempat supaya dapat keluar sekali, kalau kau tak buat macam tu? Tak dapat la kau mendalami perasaan gelabah mengayakan pakaian, cek baki duit dalam bank, gayakan rambut kau supaya nampak kool. Baju kena la paling branded. Haha jadi la poyo sejati kau hari tu.

Posting hari ni cuma pemerhatian aku sebagai budak tak femes hoho~

2 Commentores:

hady berkata...

hehehe....
amir... amir....

kamu tau, kekadang saya pun terfikir menda yang sama..
i am not cool.. tak famous.. bukan budak popular..

tapi fikir kali kedua
buat apa nak ikut apa yang budak budak kool ni buat kan?
just be whatever u wanna be
dan do whatever u like
go wherever u wanna go

dan turns out
budak budak cool ni pulak yang ikut kita punya aktiviti
lepak dekat tempat yang kita selalu lepak
buat apa yang kita buat

so, just be yourself
and u are cool the way u are!

AmirHaddatsa berkata...

yeah!! betul! tu la komen paling bagus sekali pasal posting ni!

betul hadi..macam yang saya taip tu semua, kalau kita ikutkan diorang, kita akan jadi orang lain. bukan diri kita sendiri. arrgghh! hidup bosan kalau semua pekara orang lain yang putuskan!