BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Isnin, Ogos 04, 2008

Moscow Cap

Assalamualaikum

Baru-baru nih aku usya Mahkota Parade nak cari sweater nipis..
tapi tak jumpa lak..adeh.
kemudian aku pergi Dataran Pahlawan lak pun nak pergi setakat jalan-jalan je (loan dah masukkan~).

Aku tersempak (terkejut sikit!) dengan satu kedai nih yang jual barang ala-ala tentera (aku pun tak tahu pe motif dia buat kedai konsep cam tu).
tiba-tiba..aku ternampak...
---------->
 peh!! aku terus pergi kedai tu .

Boleh tahan harga! RM2+.00
Siap ada less 20%
aku cuba..kool!
(sebenarnya semasa artikel ini ditaip, tak sampai seminggu rambut aku di"makeup"..)
Topi nih ada kaitan denga 4 lagenda (kononya):
1. Peter Chezh (penjaga gol Chelsea)
2. Preety Ugly (vokalis)
3. Pemain ragbi
4. Lebih kurang dengan topi Tentera Rusia.
Bagi anda?

2 Commentores:

ZARA berkata...

If otak gegar baru boleh pakai...

fArAh07 berkata...

buruk la amir