BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Jumaat, Mei 30, 2008

kenapa???

Aku x faham teruk sangat ke orang perempuan nih??!! menda yg dh lama stil ungkit balik! elok2 berkawan jadi org bengang!! entah pape!! argh nape mesti jumpa orang macam dia?? bodoh tiba-tiba beritahu semua rahsia dia yang dia curang! ingat aku nak nak sangat ke berSIMPATI dengan menda tu semua?? bila layan baik dengan dia..boleh fikir aku nak kan dia semula?? maaf le..dah ludah kat muka xkan nak sapu balik.. makin lama makin sakit berkawan!! bangga sangat bila ber"couple"..bangga sangat bila ada lelaki yang jonggos..bangga sangat bila lelaki tergilakan..bangga sangat bila lelaki yang lebih matang..bangga sangat bila lelaki tu lebih skit dari kawan yang lain..bangga sangat la!!

Buat letih ngn menyakitkan je jumpa orang camni..aku sendiri x tau nak labelkan apa posting nh.. menyusahkan!!

1 Commentores:

abcdefatyhah :D berkata...

ishhhh..