BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Jumaat, April 17, 2009

Blog Amirhaddatsa.

Salam

Oh sudah lama aku teringin nak post dengan tajuk "Anniversary 365 days!", tapi fikir..bila blog aku nak sampai hari ke-365?


Berdasarkan gambar diatas (klik untuk besarkan) post aku yang pertama bertarikh  4/3/08, lebih dari 365 hari! Oh sebenarnya itu tarikh post amirhaddatsa.blogspot.com yang pertama, tarikh aku mula buat akaun di blogspot lebih awal, mungkin sebulan sebelum post pertama. Berikut apa yang terjadi dalam masa setahun mengikut kronologi yang tiada tarikh dan masa sebenar.

- Oh amirhaddatsa bermaksud "amir membaca"(?). Kenapa aku guna amirhaddatsa ya.

- Post blog ini pada awalnya sering copy paste dari artikel yang sedia ada dan diedit supaya mudah untuk disampaikan dan dikaitkan dengan aku

- Blog ini juga pernah menerima award bermusim. Dan kali terkahir adalah 7/12/08

- Blog ini juga pernah kena perli/umpat/(mungkin hina) disebabkan kurangnya grammar aku dan idea untuk membuatkan blog ini lebih menarik

- Aku tak tahu kenapa pemegang label terbanyak didalam blog ini adalah "Budaya"(?).

- Pada mulanya penggunaan bahasa dalam huruf dan perkataan bahasa melayu dalam blog ini adalah short form, namun setelah kematangan pengalaman dan umur belasan tahun hampir tamat, perkataan didalam blog ini pada anggapan aku mudah untuk dibaca dan diindexkan didalam google.

- Dan aku sayang amirhaddatsa.blogspot.com.

3 Commentores:

didi berkata...

saya juga sayang blog amirhaddatsa!!
hehe ~~

atiq lee berkata...

apalah ertinya tenet tanpa blog.
hahaha :P

Amir' berkata...

amir reply:

yana - hakhak! sayang soulmates jua ;*

tika - ouh soo sad huhu >,<