BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Selasa, Disember 30, 2008

FAQ Kenapa Susah Macam Haram?!

Salam

Sepanjang musim cuti yang penuh kebebasan sebelum masuk 12 hb ini, aktiviti yang aku buat.. aku  mencari tutorial dengan video how develop weblog. Adeh! susah macam haram! Hari tu (long-long time ago..) aku ada terbaca iklan di blog IEN (<--femes minah nih..)

Aku telah berbincang dengan Eriyza, dan bercadang untuk buat tutorial online iaitu Modified Template secara asas. (Advance2 aku xreti sgt haha!)
Hangpa nak join kah?
Sila lihat syarat2 dan reply komen di  ~Blog Eriyza~.

Begitulah per-cerita-an-nya dan ke-utara-an-nya. Tapi! aku terlewat. Aku ingat majlis keilmuan tu dibuat selepas tarikh 1 Januari, Tetapi dengan tidak atau secara mudahnya dengan kebetulan aku login ym.. huhu diorang dah mula / habis dengan kelas tu..sengal aku..

Sampai sekarang aku cari tutorial yang paling power! tapi dimanakah mereka ini berada..where are you bebeh.. Aku bukan nak bangunkan web! Tetapi setelah berkali-kali aku mencari dengan mendemo-strasian kesemua tutorial tu, aku dapat ilmu baru! Huh biarkan sahaja untuk aku membangga diri huuu~~ 

Aku bukan budak IT . Aku belajar semua ini sebab..sebab. Huhuhu! Pendapat aku, bidang komputer ini, semua jenis lapisan masyarakat yang samaada belum cukup umur untuk membolehkan masuk tengok wayang 18SG atau hadrcore, atau yang sudah boleh menonton tetapi tidak ambil jurusan peng-komputer-an masih boleh jadi seorang yang amatur. Huh baru nak noktah.

1 Commentores:

tomato_masam berkata...

hihi..semua ni bukan belajar, tp explore atas nama minat and ingin tahu, hee, thats y ada semua umur tu =)