BOSS NAK KUBURKAN BLOG NI, TAPI TAK SAMPAI HATI http://posto-posto.blogspot.com/

Selasa, Ogos 12, 2008

Dikala anda online

Assalamualaikum
Aku sebenarnya nak siarkan artikel pasal forum "Memeluk Islam" tu. Tapi format file to Word 2007, nak convert dah  tak boleh sebab aku dah tuka format dia dari docx. ---> doc = "x" ---> aku delt. Lansung tak boleh nak convert. Kesengalan betul!

ok posting yang nih aku akan tunjukkan kat anda apa yang anda boleh dapat melalui online bila anda terdesak.

******


docx2doc.com

Laman web nih sesuai bila anda terdesak+tertekan apabila file word anda dengan secara tak sengaja (atau sengaja) saved dalam format docx. Laman web nih menyediakan converter secara online. Tapi anda kena sertakan emel sekali. Convert docx. to doc.



Citcat.com.my

Pernah tak ada promoter yang mendatangi anda then dia promoted software kamus Malay-Eng Eng-Malay? Mesti pernahkan? ok laman web nih masih dalam peringkat percubaan (beta). Aku tak tahu kenapa percubaan tapi yang paling penting laman nih inovasi banding software yang promoter tu nak jual kat anda. Laman web nih menyediakan terjemahan untuk ayat bukan PERKATAAN. Tu yang best laman web nih. Tapi kalu yang dah terel berbahasa tu takpe arr..aku nih tak terel mana bahasaKamus Malay - English.
4shared.com
Ini adalah laman web free-hosting. Lebih kurang macam web hosting yang lain. Tapi kebiasaannya aku guna laman web nih untuk cari lagu dan lagu yang ada dalam blog aku ni adalah dari akaun aku di 4shared.com. Aku tak tahu apa yang best menggunakan web-hosting yang lain banding dengan yang nih. Tapi bagi aku yang nih lagi mudah sebab dah ada ruang search kat homepage dia. Yang kurang bestnya pasal web-hosting nih, file anda akan disimpan dalam masa 30 hari sahaja jika anda tidak meng'login ke akaun anda. Senang cite kalu dalam masa 30 hari tu anda tak login..semua file anda hilang.. Web-hosting 
p/s: nih contoh akaun aku

3 Commentores:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Nice info here. I just crossed a good dictionary gak. ada suara, free! then, siap ada periodic table etc. bleh convert tulisan, etc.

Banner u?
Nice lolz!

Amir' berkata...

share la sis

Amir' berkata...

share la sis